Zdrav, ukusan i brz doručak u bojama proleća

Dok smo bili mali, mame i bake su nam stalno pričale da je doručak najbitniji obrok u danu koji nikako ne smemo da izostavimo. Mnoga psihološka istraživanja su pokazala da navike i osobine koje steknemo kao mali budu nam urezane do kraja života.

Mnogi od nas vole duže da spavaju, da ustaju u “minut do 12” i da preostalo vreme do odlaska na posao, školu ili trening iskoriste na užurbano spremanje i u nedostatku vremena preskaču glavni obrok u toku dana – DORUČAK!

Šta se dešava kada preskačete doručak?

  • Podstičete rizik od povećavanja nivoa stresa u organizmu;
  • Porast nivo holesterola;
  • Povišeni rizik od nastajanja dijabetesa tipa 2;
  • Povećava se rizik od nastanka srčanih oboljenja.

Ovo su samo neke od opasnosti za vaš organizam koje mogu nastati ukoliko budete preskakali doručak.

Prednosti koje doručak pruža su mnogobrojne. Istraživanja i studije su pokazale da svakodnevnim konzumiranjem doručka možete ubrzati metabolizam i dobiti energiju za ceo dan ukoliko odaberete kvalitetan odnos hranljivih i zdravih namernica punih vitamina i ugljenih hidrata.

Za vas smo danas izdvoji jedan zdrav i kreativan obrok, pun energije, za koji vam je potrebno 15-20 minuta pripreme.

Jaja na oko sa povrćem i topli sendviči

Sastojci:

  • 3 jaja,
  • 1 paprika babura (mesnata),
  • Baby spanać,
  • Nar,
  • 40g mladog sira,
  • Puter,
  • Lan,
  • Beskvasni integralni hleb,
  • Dve narandže,
  • Začini: Himalajska so, kurkuma i ruzmarin.

Priprema:

Za početak naseći 3 do 4 manja parčeta beskvasnog integralnog hleba i namazati ih puterom. U činiji umutiti jedno jaje i pomešati ga sa lanom i 40g mladog sira. Potom tu smesu naneti na hleb. Ubaciti u rernu sendviče da se peku na 180℃ dok ne porumene. U zavisnosti od rerne vremenski period je 10 do 15 minuta.

Dok topli sendviči ne budu bili gotovi treba napraviti jaja na oko.

Iseći baburu na dva deblja koluta, koji nam koriste kao kalup za jaja, a ujedno jajima daju posebnu aromu. Na zagrejani tiganj, koji je podmazan maslinovim uljem, baciti dva koluta paprike da se izgriluju 1 minut, i zatim u svaki kolut razbiti i ubaciti po jedno jaje. Jaja začiniti prstohvatom kurkume, ruzmarina i himalajske soli.

Prilikom serviranja na tanjir staviti mladi baby spanać pomešan sa narom.

Uz doručak poslužiti i cedjeni sok po želji. Za danas smo odabrali cedjeni sok od narandže koji je pun vitamina C i sjajan izbor za početak dana.

By Milica Minić
LoboHouse Agency

Posetite nas i lično se uverite u jedinstvenost One Wellness fitness centra
Ulica 21. Maj 1
Niš, 18000
info@onewellnessnis.com
Rezervišite odmah trening kod vašeg omiljenog personalnog trenera
Ponedeljak-Petak: 7:00 – 21:30h
Subota: 10:00 – 22:00h
Nedelja: 10:00 – 20:00h
One Wellness tim je spreman da odgovori na sva vaša pitanja putem telefona
Telefon
+381 63 549 999
Viber & WhatsApp